My 2012 wishes #1

Datum: 2012-01-11 Tid: 19:52:15 / 2 kommentarer
NY KATEGORI I denna kategori kommer jag lägga upp bilder på sådant som jag kommer, vill, önskar och siktar på att händer under detta år. Lägger upp en gång i veckan - kanske oftare eller mer sällan en eller fler bilder. I slutet av året går jag igenom och ser vad jag lyckats med. Idén till detta fick jag av Olivia

WISHES #1 

Ska lära mig att acceptera och gilla mig själv precis som jag är. Vi har bara ett liv och det finns bara en av mig. Har ogillat mig själv i 14 år och pekat ut alla fel på mig själv, men detta år ska det bli ändring på saken. Ska börja leva fullt och ta vara på det jag har och vara nöjd med det. Alla är fina på sina sätt och ingen är perfekt. Samma gäller mig.

 

Ska slänga fakesmilet jag har på läpparna dygnet runt och ta fram äkta smilet istället. Ska bli lyckligare även innanför - det syns bäst utanför. Detta har jag kämpat emot redan ca. 3 år, det senaste 1½ året har varit svårast och värst. Nu blir det ändring.

 

 


Ska bli modigare och sluta vänta på "rätt tillfälle" hela tiden. Det blir inte mer rätt av att vänta flera timmar, dagar, veckor eller månader. Ska sluta vara blyg och rädd och istället låta världen tro jag är modig - då blir jag det påriktigt.

 

 


Linda

Ja känner mig helt igen i allt! Borde väl själv o ta o fösöka ändra på de i år :)



Sv: Hehe, I see ;D

Datum och tid: 2012-01-12 - 18:26:37 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
ffffanny

sv: de e jag o lukas, på någo sätt.. ja vetit heller rkit : D

Datum och tid: 2012-01-13 - 14:44:29 / Hemsida/blogg: http://becauseyoucan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0