Byta eller inte byta?

Datum: 2012-01-17 Tid: 18:04:03 / 6 kommentarer
De senaste dagarna har jag suttit och tänkt på min bloggadress och blivit helt sjukt irriterad på den. Ordet foto stör mig något så, och adressen är annars också väldigt vanlig nuförtiden. Inte för att det har så stor skillnad egentligen.

Anledningen varför jag valde den var för att jag inte orkade tänka ut någonting annat och att jag faktiskt då tänkte börja visa mer egentagna bilder i bloggen. Hur har det gått? Otroligt dåligt.
Så, jag har tänkt. Massor. Och länge. Och kommit fram till att jag vill byta blogg. Till en adress som inte har någonting med foto (eller innehållet överhuvudtaget) att göra. Men jag vet inte. Adressen har jag bestämt redan, har faktiskt skaffat bloggen redan. Hehe. I säkerhetsskull, you know. Men jag tänker på er innan jag bestämmer mig.

Förra sommaren/hösten böt jag ju typ hela tiden och var aldrig nöjd, och sen skaffade jag den här och har nu lyckats ha den en tid. Tills nu. Jag själv tycker att det skulle vara sjukt jobbit att igen måsta komma ihåg en ny adress osv om jag skulle vara en läsare. Fast o andra sidan så brukar jag alltid säga till alla att om de själv inte trivs eller vill byta så ska de göra det. Borde jag tänka så nu också? Det här med att tänka på mig och mitt bästa är inte riktigt min grej. 

Är nästan säker på att jag ändå tänker byta, men vill höra lite era åsikter. Vad tycker ni jag ska göra och hur skulle ni själv göra? Skulle vara kul att få höra åsikter av så många som möjligt, så jag vet vem som tycker jag ska göra som jag vill och vem som kommer hata mig ifall jag byter, ihihh.

Felicia

byt bara om du int tkr om dehä namne, ja har inga problem me att komma ihåg bloggnamne fö ja har alla där oppe som länkar så :--D

Datum och tid: 2012-01-17 - 18:12:49 / Hemsida/blogg: http://kramtroll.blogg.se/
Jarinafoto

Om du inte tänkte typ ha det bara inriktat som foto skulle jag byta, men sen igen kanske många av dina läsare försvinner? Eller ja, jag vet int hur många läsare du har så... :)

Datum och tid: 2012-01-17 - 18:13:27 / Hemsida/blogg: http://jarinafoto.blogg.se/
Linda

Byt om du vill, ja läser ändå på din blogg så de e igen skillna blir de ny blogg elr int :)

Datum och tid: 2012-01-17 - 19:22:39 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
Linda

Sv: Hehe joo :) Jamen då byter du bara om det känns bäst :)

Datum och tid: 2012-01-17 - 19:55:26 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
sara

byt bara :D ja ha själv oxå bytt en miljon gånger ;D

Datum och tid: 2012-01-17 - 20:44:03 / Hemsida/blogg: http://germanottas.devote.se
marie

nå om du bloggar då ennu på den hä men igentligen it sku vila så kanske du it bloggar så aktivt o de vill it ja ;o byt om du själv vill :D

Datum och tid: 2012-01-18 - 14:18:02 / Hemsida/blogg: http://marielinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0