Utmaning av Lindalindus

Datum: 2012-01-15 Tid: 20:01:01 / 3 kommentarer
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då var jag 7 år gammal och gick på första årskursen i skolan. Kommer inte riktigt ihåg något extra från den tiden.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Just på dethär datumer förra året gjorde jag inget extra och annars också såg live ganska lika ut som nu.
3) FEM SNACKS DU GILLAR:
1. CHOKLAD
2. Godis
3. Chips
4. Sisu pastiller
5. Crackers
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
1. One Direction - One Thing
2. Alla låtar från This is War skivan
3. Adam Lambert - Whataya want from me
4. Simple Plan - Jetlag
5. Maroon 5 - Moves Like Jagger
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
1. Resa runtom i världen.
2. Gå på massor av konserter.
3. Ge en massa pengar till välgörenhet.
4. Säkra min familjs (och vänners) ekonomi.
5. Ha en fin, lagom stor lägenhet.
6) FEM DÅLIGA VANOR:
1. Att jag sitter för mycket vid datorn.
2. 'Glömma' att tvätta tänderna om morgnarna då det inte är skola.
3. Att äta när jag kollar på tv.
4. Att ofta lämna projektarbeten till sista dagarna.
5. Att jag blir för pratig när jag är nervös, vilket brukar inte uppskattas.
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
1. Gå på konserter och lyssna på live musik.
2. Läsa böcker.
3. Hang out med kompisarna.
4. Sova och äta, haha.
5. Gå ut och se på vackra naturen & kolla på stjärnor.
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA:
1. Strumpor och sandaler samtidigt (a BIG no).
2. Tåstrumpor.
3. Äkta päls.
4. Body dräkt (eller vad det nu kallas).
5. De höga klackskorna som Lady Gaga använder.
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
1. Mobilen.
2. Datorn.
3. Mp3.
4. Nintendo.
5. Pengar.
10) TIO  PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Var 4 år, gick i dagklubb, var lycklig och bodde med mina båda föräldrar och bror. Hade inga tankar om framtiden och hade ingen aning om att tiden skulle gå sjukt snabbt framåt. Jag var glad dygnet runt och bara levde utan några problem eller bekymmer. 2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gick i sjuan och hade sjukt svårt för min klass. Mådde bland annat pga. den väldigt dåligt, ville inte till skolan och kämpade igenom varje lektion och skoldag. Efter dagen orkade jag inte göra någonting, bara sitta på mitt rum och låta musiken ta över mig. Av någon konstig anledning försvann min matlust helt och började må illa bara av att tänka på mat. Kom senare över detta och mår riktigt bra idag.

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
1. Chips, bästa!
2. Kinderchoklad (någon annan choklad duger inte).
3. Toffifee (annan godis duger inte.. heheh).
4. -
5. -

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
1. One Direction - One Thing
2. One Direction - Forever Young (okej, egentligen alla deras låtar men...)
3. Justin Bieber - Love me (hehehehhe)
4. Falling In Reverse - I'm Not A Vampire
5. Josepo ft. Adrian Rodriquez - Ready

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
1. Resa. Först till typ Tokyo, NY, London, Sydney osv.  och sedan en hela världen runt- resa.
2. Ge vatten, mat och andra nödvändiga saker till fattiga barn i bland annat Afrika.
3. Gå på en massa konserter! Ingen skillnad vart i världen, någonstans bara. Har ju pengar.
4. Betala bort min mammas skulder och köpa någonting kul till familj och vänner.
5. Köpa en ny dator, tv, telefon, kläder osvosv till mig själv! Haha.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
1. Sitter alldeles för mycket vid datorn.
2. Sitter uppe på kvällen allt för länge och därför sover jag även helt för lite.
3. Lämnar skolarbeten och provläsning alltid till sista dagen (just nu har jag 2 prov nästa vecka, kan ingenting och har inte börjat läsa, samt en bokrecension och jag har inte valt bok ännu ens).
4. Blir väldigt lätt arg och i värsta fall söndra saker (he-he-he).
5. -
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
1. Lyssna på musik, helt klart.
2. Blogga.
3. Fotografera.
4. Se på film och bara ta det lugnt.
5. Sova.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA:
1. Strumpor och sandaler samtidigt.
2. Tåstrumpor.
3. Äkta päls.
4. Lång kjol. Eller ja, kjolar överhuvudtaget. Klänningar är också helt förfärligt.
5. -

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
1. Mobilen.
2. Datorn.
3. Kameran.
4. Gameboy, haha.
5. -

10) TIO  PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Fanny - becauseyoucan.blogg.se ;);))) Och annars de som vill och orkar.

Jarinafoto

Oj, tåstrumpor e så j*vla skönt! Eller ja, efteråt när man ha tagi bort dom :)

Datum och tid: 2012-01-15 - 21:05:12 / Hemsida/blogg: http://jarinafoto.blogg.se/
ffffanny

sv: muhahaha, måst bah kom på någo.. tänkt först på ebba men hon e fö söt

Datum och tid: 2012-01-16 - 15:06:13 / Hemsida/blogg: http://becauseyoucan.blogg.se/
Linda

Roligt att läsa ;D och så söt bild på dig när du va liten :))



Sv: Hehe, du skrev ju bra denhä listan ;)

Datum och tid: 2012-01-17 - 18:41:16 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0