Home sweet home

Datum: 2012-01-04 Tid: 00:18:52 / 3 kommentarer


Efter 9 dagar hos min mormor utan internet mitt i skogen, 5 dagar julmat, 35 + 3 timmar utan ström, storm, snö, sena morgnar, 1 säsong Gossip Girl, 2 säsonger True Blood och en snögubbe är jag hemma igen. Har en massa bilder, eller några iallafall, som jag antagligen kommer visa i något skede. Var dum i huvudet och tog inga bilder idag då det fanns flera cm snö ute - finns ingen snö hemma.

Ska nu se nyaste delen av How I Met Your Mother, chatta lite med en jag inte pratat med på evigheter och så småningom kanske stänga av datorn. Återkommer imorgon med bilder.

Linda

Wiee du e tibaks! :)

Datum och tid: 2012-01-04 - 20:11:14 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
Linda

Sv: Ja de e han :) Fast egentligen kan ja int välja mellan Louis och Liam :') vet du ja ha börja helt falla fö 1D :D



Jo, vi måst verkligen träffas, senast på sommaren!! :D ♥



Haha :D

Datum och tid: 2012-01-04 - 20:53:41 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
Linda

Sv: Hehe ;) alltså ja gillar int så myky niall o harry, men zayn e helt nice o. Fast dom alla e ju jättegulliga ändå :))

Datum och tid: 2012-01-04 - 21:08:53 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0