Dagens lista

Datum: 2011-09-19 Tid: 23:34:14 / 0 kommentarer

Dagens humör: Har farit lite upp och ner. Irriterad, ledsen, arg, helt okej och glad.

Dagens mående: Sådär, som man ser på mitt humör.

Dagens borde: Läsa och kunnde hälsokunskapen utantill, men det är gjort redan så nu borde jag bara somna tidigt vilket inte kommer hända.

Dagens frisyr: Löst, sådär helt vanligt. Bara borstat på morgonen och pannluggen plattad.

Dagens smink: Lite maskara, kunde inte ha mycket pga. mitt öga.

Dagens klädsel: Joggingbyxor, tskjorta och tröja. Just nu en oversize tröja och sockor.

Dagens planer: Som jag har kvar: Ghost whisperer på tv & sova.

Dagens materiella vill ha: Min dator. Saknar den något otroligt mycket. Dock är det bara ca. 1% säkert att den går att fixas utan en massa pengar.

Dagens fundering: Varför i hela helvetet jag gjorde en sak jag gjorde för några år sedan. Ångrar det så in i något.

Dagens beroende: Musik. Och att sova, vilket jag bara fick göra i fosterställning i en otroligt obekväm läderstol (lederstol?).

Dagens tråkigaste: Den där fuckade meningen en viss person sa som förstörde hela min kväll.

Dagens längtan: Julen.

Dagens superlängtan: Att jag flyttar hemifrån och får inreda min egen lägenhet.

Dagens tidning: -

Dagens låt: Faber Drive - You and I tonight.

-
Detta skulle egentligen publiceras för ca. en timme sedan med en bild, men både min telefon och internet ville inte samarbeta med mig så det blev inget av det. Nu ska jag sova om ca. 15 minuter och hoppas på att morgondagen är bättre än idag. Började dåligt och allt gick bara nedåt, slutade iallafall lite bättre tackvare världens finaste kille.



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0