Smygtitt på design

Datum: 2011-09-17 Tid: 23:22:11 / 2 kommentarer

Just nu ser designen såhär ut. Ska ändra kanske några små saker ännu på den så är den klar, och imorgon i något skede kommer den upp. Efter det ska jag även blogga lite mer, eller försöka iallafall, bara så att Vici ska ha någonting att göra på dagarna ;)

Ni som följer mig på twitter har också säkert läst mitt misstag jag gjorde idag, när jag började med designen och hur svårt det var för mig att börja..

» Jarinafoto

Nicenicenice! :)

Datum och tid: 2011-09-18 - 10:04:07 / Hemsida/blogg: http://jarinafoto.blogg.se/
Linda

Ser nice ut :P

Datum och tid: 2011-09-18 - 13:41:35 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0