She makes me wanna, oh oh oh oh oh oh

Datum: 2011-09-09 Tid: 20:22:14 / 2 kommentarer

Hata mig inte för den sista bilden, provade fota med ISO12800.

Dagens outfit valdes på ca. 20-25 sekunder på morgonen, efter det var jag 5 timmar i skolan, kom hem vid datorn och resten av kvällen ska jag se på How I Met Your Mother, möjligtvis med lite chips och Coca-Cola snart. Har saknat min säng hela dagen, helt massmassor. Nu vill jag ha muffins.

Linda

Hahaha den sista bilden xD

Datum och tid: 2011-09-09 - 23:05:07 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
» Jarinafoto

Vi har cupcakes så kom hit så får du :)

Datum och tid: 2011-09-10 - 10:32:17 / Hemsida/blogg: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0