It's Friday, Friday Gotta get down on Friday

Datum: 2011-09-23 Tid: 14:45:28 / 3 kommentarer

Blir inte bra på bilder med min systemkamera och min webcam funkar inte, så ni får istället "njuta" av denna låt som ni alla nog redan känner till ;)

Nu ska jag iväg till tågstationen och åka till Ekenäs på marknad :) Och äntligen får jag min älskade lövbiff!! Kommer hem sent ikväll tror jag, så blir ingen bloggning mer idag.

Linda

Yey, it's friday, we, we, we so exited, we so excited =D



Sv: Hahaha tack, rolit att du tycker de :P Men ja lyckas int faktiskt heller alltin på bilder!!!

Haha, alltså han e på den översta raden, andra killen längst till höger me rutig skjorta :D Bredvi killen med glasögon :D

Datum och tid: 2011-09-23 - 23:08:46 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
Linda

Sv: Haha, yeaaah :P o vet du, han ha denhär veckan haft en sjukt snygg skjorta på sig, du vet såndän tunn långärma som man ser musklena igenom? ;P alla pojkar borde ha på såna skjortor/t-skjortor.... ;)

Datum och tid: 2011-09-23 - 23:43:28 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
Linda

Sv: Of course ha ja vari in heaven... ;P De e ju ba så snyggt ♥___

Datum och tid: 2011-09-25 - 18:21:46 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0