I need you right here, by my side

Datum: 2011-09-14 Tid: 20:10:25 / 3 kommentarer

Vici gnäller hela tiden på att jag ska blogga, men jag har faktiskt inget speciellt att blogga om. Tänkte slänga in ett inlägg hit nu och säga att jag hatar blåsten och regnet som aldrig slutar här, det är iskallt i mitt rum så jag måste sova med 10 kilo kläder på mig och att jag håller på med en ny bloggdesign. Bloggar jag inte här hittar ni mig alltid på twitter

Någon med blogg ideér? Vad vill ni läsa om?

marie

jag tycker om din blogg så som den här... :D

Datum och tid: 2011-09-14 - 21:01:51 / Hemsida/blogg: http://marielinnea.devote.se
Sandra T ♫♪

ja förstod nästan det =/

vet fan inte vad jag ska göra alltså :(

Datum och tid: 2011-09-14 - 21:53:27 / Hemsida/blogg: http://sandramusic.blogg.se/
vici

nå om du int har någo ti blogga om så kan du snabbt ta nå kläder nånstans ifrån helt random :D eller sen nå bilder från weheart it, eller nå liknande :D BA DU BLOGGAR ! :D heh

Datum och tid: 2011-09-15 - 09:00:48 / Hemsida/blogg: http://vicitins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0