Det finns inga ord till detta

Datum: 2011-09-07 Tid: 22:43:40 / 2 kommentarer
Vici ville att jag skulle blogga, men har inget speciellt att berätta om, så får bli lite dåliga nyheter. Klicka på bilden för att läsa mer.
Detta. Vart fan är världen påväg? Händer en massa skit hela tiden överallt ju. Om det skulle varit ett "vanligt plan med vanliga människor" skulle det inte vara samma sak, men nästan hela ishockeylaget är dött. Finns seriöst inga ord till detta, och desto mer jag tänker och läser om saken desto sämre mår jag. Över 40 döda och alla var allt för unga för att lämna världen. Det enda jag kan säga är - vila i frid, alla ni.

Linda

Så hemskt dedär :c

Datum och tid: 2011-09-08 - 11:48:38 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
» Jarinafoto

det är för hemskt <3

och svensken hade gift sig juli. stackars familjer & anhöriga! :'(

Datum och tid: 2011-09-08 - 13:55:13 / Hemsida/blogg: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0