10 saker (ni kanske inte visste) om mig

Datum: 2011-09-28 Tid: 21:43:18 / 2 kommentarer
1. Jag vill att min pojkvän kallar mig Christine istället för Isse...
2. ... för att jag hatar mitt smeknamn Isse, men jag hatar ännu mer att mina kompisar kallar mig Christine.
3. Jag vet inte vad jag skulle göra utan Facebook och Twitter
4. Jag älskar storstäder, har som plan att flytta till Helsingfors när jag blir äldre och resa till bland annat New York, Tokyo och Bangkok.
5. Piercingar jag skulle vilja ha är tungpiercing (ska få till födelsedagen), ögonbrynspiercing, madonna och kanske dermal anchor. Vad jag tror nu är den enda jag kommer ta tungpiercing. Kanske madonna. 


weheartit bildkälla 1 2

6. Det finns vissa saker jag hatar jätte mycket som stämmer in på mig/jag själv är. Tex. hatar jag -97or sjukt mycket, fast jag själv är en.
7. Jag är inte rasistisk eller har något emot personer som är annorlunda osv. Men jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med bland annat en dvärg, mörkhyad eller någon med annan religion. Han ska också vara minst -96a och längre mig. 
8. Jag står för mina åsikter och accepterar alla andras. Oavsett vad det handlar om eller vad det är. Alla har sina egna åsikter och alla ska också stå för dem också. 
9. Jag älskar att berätta om mig själv. (Mer än mitt namn, ålder osv.) Men jag är också rädd för att berätta för mycket. Jag har svårt att lita på folk, men kan lätt börja berätta saker som jag inte vill att människor ska veta om mig. 
10. Det finns ingen som vet allting om mig. Två personer vet sjukt mycket om mig och de är de enda som kan säga att de verkligen känner mig. Dock ångrar jag att jag berättat vissa saker till dem. 


weheartit bildkälla 1 2

Emmi

öäöäöä ja visst int att du had blogg :(( ja å svar på din juttu så ja vet int hu de kan va så men ja själv märker ba me vissa raser att ja får allergiska reaktioner å me vissa inget. d konstigt :----P

Datum och tid: 2011-09-29 - 11:29:08 / Hemsida/blogg: http://emmuuuh.blogg.se/
Linda

Kiva att veta igen lite mer om dig :P

Datum och tid: 2011-09-29 - 15:24:56 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0