Tankar om Tokio Hotel

Datum: 2011-11-04 Tid: 13:52:14 / 2 kommentarer

Fan vad jag saknar Tokio Hotel. Gamla dem. Gillar inte alls det som de har blivit/kommer bli. Vill att de ska vara de där unga 18-åriga killarna som gör musik för att det är roligt, tänker på oss i Europa och har turné här. Vad har hänt egentligen? Ingenting nytt på typ tusen år, de är hela tiden i Asien/USA och tänker i stort sätt bara på pengar. Visst, det gör de flesta kändisarna, men TH var annorlunda. Har tappat nästan totalt intresset för dem. Har inte lyssnat på dem på sjukt länge, röstar inte längre på dem i tävlingar och vet ingenting vad som händer kring dem innan några veckor senare, om ens det. 

Det kom nästan som en chock för mig att de för några dagar sedan vann Best fan army awarden igen detta år. Inte ens jag gav mer än bara en röst till dem detta år (förr brukade jag ge flera röster per dag). Helt ärligt ville jag inte alls att Tokio Hotel skulle vinna detta år, jag ville att det skulle vara Justin Bieber. Men å andra sidan bevisar det här det att Tokio Hotel fortfarande har fans som älskar dem, vill ha ny musik av dem och verkligen är det "för dem i vått och torrt".

De kommer ändå alltid vara en del av mitt liv, de har gjort mig till den jag är idag. Inte helt, men de har en väldigt stor del i saken. Jag har bara "växt ur dem" med tiden, och är inte längre lika intresserad av dem. Även det att de har vuxit till vuxna män, de har blivit annorlunda och inte gjort på länge någonting nytt har en del i varför mitt intresse försvunnit. Istället för Tokio Hotel har jag hittat mycket nytt som kanske gör mig till den jag är om 5 år. Eller vem vet, kanske mitt intresse kommer tillbaka när de kommer? Kanske allting vänder sig om och blir som det var för 2 år sedan? Knappast, men man kan aldrig veta.

Linda

Jag känner mig helt ti 100% igen om va du skrev, jag tycker o känner helt lika! Man får som sagt se hu de blir när deras nya album kmr ut.. blir man månne igen en fangirl elr e de ba "whatever" typ ;o



Sv: Ja oxå! Seriöst de e min högsta önskan just nu, att få träffa dom och stå på samma bild me dom :c

Datum och tid: 2011-11-05 - 12:25:01 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
Linda

Sv: Ja tror att de e samma me mig, men få nu se :P jag undrar no hu man blir :D

Datum och tid: 2011-11-05 - 22:40:08 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0