Julklappslista

Datum: 2011-11-30 Tid: 20:44:05 / 2 kommentarer

Victoria ville se vad jag ville ha till julklapp, så jag tog lite extra tid och fixade ihop detta. Vill ha några små saker till kameran, men p.g.a. en släkt som knappt vet hur man sätter på en kamera så bestämde jag mig för att hålla det för mig själv och köpa det senare själv. 

Har någon förresten någonting speciellt ni vill läsa/se i bloggen så är det bara att säga. Har just nu exakt inga idér själv så.

victoria

jeiii! ja vill o ha en ipod touch, då får ja o kappes högtalare :))))))

fast tror ja tar o köper en liten såndä ipod none ti han, han vill ha en sån ist så då kanske ja får hans ipod touch och högtalare :))))) :D



din vardag ! & sen åsikter om alltmöjlit osv :)

Datum och tid: 2011-11-30 - 21:58:46 / Hemsida/blogg: http://vicitins.blogg.se/
Linda

iPod touch/iPhone sku ju va kiva o få, o pengar o :P fast ja fick ren 100€ som födispresent i förtid av pappas flickvän hehe :D

Datum och tid: 2011-12-01 - 15:07:50 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0