Julklappar

Datum: 2011-12-24 Tid: 22:16:41 / 3 kommentarer

Min släkt har fattat att jag hatar konfektaskar och Fazers chokladplattor, så de har börjat med Wiener nougat istället.............. De där bollsakerna i mitten är av min farfar, hatar dem men de är av honom så de duger fint. De längst till vänster är av min pappa, tänkte dö av lycka när min bror kom hem med julklapp av pappa, har inte hänt på några år.


En hårddisk med minne av 1.5 TB, första boken från Twilight-serien som jag letat efter i ett år samt 305€ pengar. 


Harry Potter and the Deathly Hallows part 1-2 och Mr. Nobody som är käääääääääääääääääääärlek


Och en massa vampyrer, haha! Alla Twilight filmer, ville inte egentligen ha dem men mamma kom ihåg att jag ville ha de förra året så.. True Blood säsong 2-3 som jag nästan gråtit över här hemma och The Vampire Diaries säsong 2. 


En svart tubhalsduk med någonting.. glittrigt? på sig. Inte exakt sån jag ville ha, men duger fint. Mamma hade letat efter en som en galning, haha..

Förutom detta så fick jag världens coolaste väggklocka av min mamma, hon la den någonstans så ni får se den när mitt rum är klart, samt en muminmugg som mamma la i diskmaskinen så den får ni inte heller se nu. Är helt nöjd med det jag fick, ville egentligen inte ha nåt mer än pengar (så jag kan köpa saker själv) och en hårddisk (skulle aldrig köpa en själv).

Imorgon åker jag, om jag hinner så kanske jag lägger upp några bilder från idag. Eftersom vi remonterar så har vi inte så mycket julsaker uppe så jag har bara bilder på ljus och någon kattbild, men men, bilder iallafall! Hoppas ni haft en bra julafton!

» Jarinafoto

Uh va fina grejer. Ja fick också en hårddisk ;)!

Datum och tid: 2011-12-25 - 15:43:24 / Hemsida/blogg: http://jarinafoto.blogg.se/
Linda

Nice grejor du fick :) Nu har du oxå Mr Nobody ;)



Sv: Tack desamma! :)) Jep, åtminstone tre år i rad ha ja vari sjuk vid julen men int i år! De e någo de o :'D

Datum och tid: 2011-12-25 - 17:30:10 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
» Jarinafoto

Ja tycker du ska uppdatera lite ;)

Datum och tid: 2011-12-28 - 17:21:51 / Hemsida/blogg: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0