Lista

Datum: 2011-12-16 Tid: 21:19:58 / 6 kommentarer
Något som gjorde dig glad idag?
Att jag slapp cykla till skolan och att jag fick skatta med mina fina vänner.
Humör just nu?
Skitglad att jag inte har något att plugga. Sedan är jag väl också lite trött för att jag inte sov någonting inatt. Det hjälpte inte med att min syster kom och väckte mig och sa att klockan var kvart över åtta när den egentligen var kvart över sju... Fast då var jag ju bara stressad, med sak samma.
Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Jag var på väg till skolan.
Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Jag sjöng högt högt på den här och den här och den här låten.
Vad du ser om du tittar till höger?
Hahah jag ser en vägg. Roligt roligt.
Vad gör dig glad just nu?
Hmm. Att kläder finns och att det snart är jullov. Att jag har världens bästa vänner och familj och att jag ska till Malmö på lördag. Här är en låt som är glad
Hur vädret är hos dig just nu?
Det är för jävla tråkigt asså. Jag vill bara spotta på det. Ni kan kanske gissa att det inte är snö...
Vad var det senaste du åt?
Jag åt en perkeft mogen banan. Det hade en precis rätt konsistens. Den var helt enkelt perfekt och den liksom smälte i munne (blö) och den var alldeles..aldelles.....gul.
Vilket mål på dagen tycker du bäst om?
Åh så enkelt. Mellanmål/fika. Har alltid tyckt det och kommer alltid att göra det.
Bästa glassmaken?
Ååå nu blev jag sugen på glass! Hmm, jag älskar allt som har med choklad att göra så det är nog min favorit. Sedan är hallon gott, för att inte tala om citron eller lakrist. Jag älskar all glass.
Sover du tungt?
(strunta i det jag skrev innan om att jag inte kunde sova inatt för en sekund). Guuuud ja! And I looooove it!
(Nu kan ni sluta strunta i det jag skrev inna om att jag inte kunde sova inatt)
Drömmer du mardrömmar?
Nej. Mina drömmar är bara helt konstiga. Och sen så brukar jag inte komma ihåg dem heller.
Hur många kuddar sover du med?
Jag sover på en kudde. Fast den är väldigt lång, typ som en sån där hotellkudde ni vet.
Snarkar du?
Nej, jag är så tyst så att man skulle kunna tro att jag var död. Hihi.
Favoritkläder?
Just idag är mina favoritkläder en stickad tröja med en blus under och ett par svart höga tighta jeans under. Blusen i sig är också en favorit.
Favoritgodis?
Ibland kan jag vara så sjukt sugen på lösgodis. Och då är mina favoriter surt, salt och choklad. Men oftast är jag bara sugen på choklad. De som jag brukar äta är antingen helt vanlig mjölkchoklad eller mörk choklad med chihli smak. Gud, den är himmelsk.
Höger-eller vänsterhänt?
Höger. Är riktigt handikappad med vänster. ....
Stjärntecken?
The one and only VÄDUREN!
Vad längtar du efter mest just nu?
loooooooooooooooooooooooooov.
Något som gjorde dig glad idag?
Fick biljetter till Simple Plans konsert, fick sluta en timme tidigare skolan, det är fredag och tanken på att det är endast 3 skoldagar kvar.

Humör just nu?
Ingen aning faktiskt. Antar att det är helt bra, har ingenting att vara ledsen för.

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Väntade på att slippa på lektion.

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Tog chips? Pratade med mamma?


Vad du ser om du tittar till höger?
En dörr full med papper.

Vad gör dig glad just nu?
Ingenting speciellt. Att jag får sova imorgon!

Hur vädret är hos dig just nu?
Mörkt och sådär helt vanligt. Inget regn eller nåt.

Vad var det senaste du åt?
Chips.



Vilket mål på dagen tycker du bäst om?
Ingen alls. Men mellanmål om jag måste välja något.

Bästa glassmaken?
Från de där en liters förpackningarna är det vanlig vanilj med en massa sås på, tigerglass, mint och de som innehåller 3 olika chokladsmaker. Annars är det snickers och mars.

Sover du tungt?
Nja, beror på.

Drömmer du mardrömmar?
Nej. Eller jo, 1 gång per år. Förutom detta, har drömt 2. Den andra drömde jag för att min mamma hade fått en flickvän, drömde marddröm om henne.

Hur många kuddar sover du med?
Jag sover på en, sover med 2-3. Förr var det på 2-3 och med 5-6.

Snarkar du?
Ingen har aldrig sagt någonting till mig så antar att jag inte snarkar.


Favoritkläder?
Yllesockor, mina gråa joggingbyxor och en oversize-tröja.

Favoritgodis?
Äter inte godis, gillar inte godis heller så mycket. Bara lösgodis 2-4 gånger om året. Toffifee är dock en stooor fet favorit.

Höger-eller vänsterhänt?
Höger. Övar mig på att lära mig med vänster också, ni vet - ifall min högra arm nångång skulle lossna.

Stjärntecken?
Vädur.

Vad längtar du efter mest just nu?

Jullovet om 6 dagar, julafton om 8 dagar, konsert och födelsedag om exakt 4 månader.

Linda

Wiee konsert!! E så glad att de blir åtminstone en konsert nästa år :D



Sv: Ja, ja funderar o på att beställa dendä cdn men måst fundera lite ännu ;p

Datum och tid: 2011-12-16 - 22:02:48 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
ffffanny

sv: eeheheh men dom e så.. värdelösa:D

Datum och tid: 2011-12-16 - 22:32:45 / Hemsida/blogg: http://becauseyoucan.blogg.se/
ffanny

sv: din åsikt e mer fel änn en apa på en gräsklippare, PUSS :)

Datum och tid: 2011-12-17 - 15:55:29 / Hemsida/blogg: http://becauseyoucan.blogg.se/
ffffanny

de va juh it på allvar precis men..

Datum och tid: 2011-12-17 - 17:26:02 / Hemsida/blogg: http://becauseyoucan.blogg.se/
Linda

Sv: Hehe ;D senast fö mig va fö just ett halvt år sen, gud så länge sen redan :O men tur att man slipper snart på konsert igen, älskar väntande o sen att vara på konsert <3



Jo, ja gör typ lika :D Köper cdn o sånger från mina favoriter men laddar sen andras hehe :D däfö funderar ja nu att ska ja köpa 1Ds elr int :D sku ju no kunna lyssna typ från youtube mera av deras sånger före ja bestämmer mig :D

Datum och tid: 2011-12-18 - 18:34:51 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
Linda

Sv: De e ja o! Den ble så fin :P



Ja, de visar säkert hu mycke ja älskar konserter xD men påriki nu nä ja ha börja gå på konserter så behöver ja de :D



Okej, måst ta o lyssna! :D nåmen då :c men iaf får du skivan så!! :D

Datum och tid: 2011-12-18 - 20:25:30 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0