In life we never lose friends, we only learn who our true ones are.

Datum: 2011-12-19 Tid: 00:14:00 / 6 kommentarer
1. Jag kan inte leva utan musik. Min mamma kan säkert berätta att det är sant. Svor, var arg, kastade nästan stolen osv för att jag inte fick lyssna på musik. 

2. Jag kan inte heller vara utan min mobil. Om jag inte känner den i den rätta fickan blir jag tokig, och den skall alltid vara med. Även när jag far till postlådan, telefonen skall vara med. 

3. Akustiska låtar är det bästa jag vet. This

4. Hatar att köpa nånting från butiken. Känner mig alltid påstirrad av alla då jag väntar på att betala, därför föredrar jag alltid nätshopping. CD-skivor föredrar jag att köpa från butiken, därför köper jag också väldigt sällan nya skivor och bara av de bästa artisterna. 

5. Tumblr är bäst. Älskar allting där. Klicka här.
6. Me: I respect everyone's opinions Someone: Your favorite band is shit Me: You must want to die you ignorant fuck. Blir tokig om någon säger att mitt favoritband suger. Heeeehe. 

7. One Direction är det bästa som hänt mig efter Tokio Hotel. Ni har säkert också ett band som ni verkligen älskar som ni kan lyssna på när ni mår skit och blir glada av deras musik? 1D är mer än så till mig.

8. Jag lämnar alltid allting till sista minuten. Förutom då det är någonting jag verkligen tycker om och vill göra, då kanske jag gör det klart i tid.

9. Jag har social fobi/fobi för människor och för att ringa till någon. Kan inte ens ringa till min mamma, därför skickar jag alltid sms även om det är nånting super viktigt. Är jag i en butik och det kommer någon i min närhet leker jag att jag sett klart där men går tillbaka när där är ingen, eller om det är någon där jag ska kolla så väntar jag en stund tills jag far dit. Det är också obehagligt för mig att vara sådär annars bland människor, framför klass, och är väldigt blyg oså när jag träffar nya människor. 

10. Jag vill dejta en brittisk kille men skulle aldrig överleva deras dialekt.


Har ny design också, uppdatera om ni inte ser den! Ljus och enkel men ändå helt fin, eller? Är jag ärlig så älskar jag headern. Åsikter tar emot!

Emmi

Aaah din nya design! ja sku me vila ha såndä header. :P ps. har samma sak som dj me dendä telefonen, den ska hela tiden vara med!

Datum och tid: 2011-12-19 - 12:13:10 / Hemsida/blogg: http://emmuuuh.blogspot.com
Linda

Kiva att veta mer om dig :)



Sv: Nå om man sku räkna tiden alltsomallt (klippa ut bokstävena från tidningar + sätta upp på väggen) så kanske en 4 timmar så int alls så länge int o nu va de lite jobbit att få klippi allt någolunda bra o sen orka sätta upp dom på väggen :D haha, man kan tappa nervena no där om man e småpeti ;D



Ja! Man ska alltin fösöka tänka positivt :D

Datum och tid: 2011-12-19 - 19:01:12 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
Linda

Sv: Hehe, ja ska fösöka ;) Men han e så gudomli på den bilden ♥__



Int e de ju nu så länge ;p elr beror på, hu länge tänkt du att de sku ta? :D

Ja, de har man ju ofta problem me..

Datum och tid: 2011-12-19 - 19:52:58 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
Emmi

sv: va använder du fö program? borde kanske prova ;P

Datum och tid: 2011-12-20 - 08:45:24 / Hemsida/blogg: http://emmuuuh.blogspot.com
Linda

Sv: Haha, nå de beror ju helt på hu lång text du gör, o varifrån du vill ha dina bokstäver, så de kan ta o 2 timmar ju i de falle :D

Datum och tid: 2011-12-20 - 19:02:21 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
Emmi

sv; ja ha ahft gimp på datan men hela datan börja ba laga så to bort de, nu använder ja picasa å sen photoöö va de nu sen hette, kommer inte ihåg :-P

Datum och tid: 2011-12-21 - 09:42:21 / Hemsida/blogg: http://emmuuuh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0