Julklapp till mig själv

Datum: 2011-12-23 Tid: 18:59:49 / 3 kommentarer

..typ. Iallafall, funderade länge på om jag ska beställa skivan hem eller vänta tills den kommer till butiken, men eftersom jag suger på att vänta så är den min nu. Beställde på samma gång en kalender, hihihi. Bilderna är de sämsta, fotade snabbt med kompaktkameran eftersom jag inte hittade systemisen.....

Imorgon är det julafton, idag har jag hjälpt mamma med lite allmöjligt och ätit upp de bästa godisarna från skålen, heheh. Kommer antagligen på söndagen att åka till min mormor, så det kommer inte bli någon bloggning för min del tills jag kommer nästa år hem. Tänkte ha ett tidsinställt inlägg den 31.12, en liten "lista" om detta år, är ännu inte säker.

Men iallafall, om jag inte hinner blogga innan jag åker så ska ni ha en fin jul och ett riktigt bra nyår!

Felicia

sv: tack för frågorna! :) god jul i förskott!

Datum och tid: 2011-12-23 - 20:24:05 / Hemsida/blogg: http://kramtroll.blogg.se/
Linda

Wiee nu har du skivan ;D

God jul och gott nytt år då <3

Datum och tid: 2011-12-23 - 23:50:49 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
mirella

niall är världens snyggaste:( e nog lite avondsjuk på kalendern!:) ha en bra jul isse!

Datum och tid: 2011-12-24 - 16:43:37 / Hemsida/blogg: http://letsbehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0