Joskus pysähtyminen on ainoa keino päästä eteenpäin

Datum: 2011-12-11 Tid: 00:01:39 / 2 kommentarer
It will all get better in time.

What doesn't kill me, makes me stronger

Whatever does not destroy me, makes me stronger.Whatever does not destroy me, makes me stronger.

Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain.

People change, memories don't.

I miss how happy i was with you


I wish i could hate you, it would hurt less


We all have scars, we all have stories


I care about your feelings more than mine


Tears are words that heart can't say


Linda

Oj, e allt bra? :/



Sv: Jo, o då kmr ja me dig ;D me TH så måst ja säga att ja har int någo intresse för va dom gör o när mer rikit...

Datum och tid: 2011-12-11 - 09:42:52 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se
Linda

Sv: Hehe, nu sku ja jättegärna åka di o elr någo sånt men får nöja mig me en tavla (fast ja tror att ja int ens kmr att få den) ::D



Awh okej :3 Men om de blir någo så lyssnar ja gärna, kom ihåg de!!



Samma här, ha int ordentlit helt "att nu ska ja lyssna på dom" haft på länge :D o ja, ja tänker helt lika! fö ja vill int att kiinnostus lopahtaa bara fö att man int hör riki någo av dom, me TH hade hänt lite så men ja vill int samma me 30stm, fast när ja tänker så ha ja int haft så me adam fast han ha vari nästan dehä åre ganska off men ändå gilla ja honom... men hoppas att 30stm hålls kvar o att dom sen kmr tibaks ♥

Datum och tid: 2011-12-11 - 17:59:53 / Hemsida/blogg: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Hej där! Jag heter Christine, är en 14 årig tjej från Finland. Fotograferar, skriver och tar det lugnt. Älskar musik och vampyrer. Lever en dag i taget och väntar på att bli 18.

» Louis Tomlinson & One Direction, Jared Leto & 30 Seconds to mars, Ian Somerhalder, Mikael Granlund, Justin Bieber, All Time Low, Simple Plan, Panic! at the disco är käärlek.


RSS 2.0